2010年3月4日星期四


額頭:胃部有問題,如濕熱,消化功能亢進,食極都唔飽。
解救方法:忌勁食如自助餐,多食生果、蔬菜等容易消化食物。

面額:肝火有關,精神緊張,經常悶悶不樂。
解救方法:自我開解、放鬆心情,又可試飲玫瑰花花旗參茶,有助紓肝行氣。

哦... 原來係咁@@
咁我即係開心返啦 同埋腸胃好左?
話說我琴日狂瀉同埋今日個胃high high 咁- -"
但我之前明明開心又唔緊張- -"
算喇 同佢快d講byebye就得喇...-3-

我灌涼茶喇 開始 ~
痘痘sa yo na ra ~
我一直都係聽到佢講
唔中2就洗甩面油洗甩豆豆~
原來係sayonara orz

話說今日搭k58 又撞到kinho 真係世界真細小小 - -
之後去到西鐵個站 佢話見到wing yi &tracy @@
我咪靠過去睇下佢有冇吹水囉...點知真係 冇扎頭髮 洩洩呀~
諗住hi 下佢 咁耐冇見 係咪先 ...
但佢掛住傾電話@@ 我就黎痴埋玻璃度喇~.~
仲要叫左幾下 真係佢呀~ 大明星咩- -"
我隔離位同學側目我 - -"
之後好低b咁sd msg比佢 好啦 我返學所以冇回你喇之後~

今日買左酷似domdom的香口膠@@
我第一眼看到的是在ok
觸動快感 oh~仲要有個5(0.05?)字~.~
我害羞了 我想歪歪了...
之後開心share ~

沒有留言:

發佈留言