2010年2月17日星期三

趁仲有些些精神就打下xg仔先...

琴日5點訓 3點醒-3-"
11點凍醒左 隻腳凍到冇知覺 係張床都凍 orz
之後又訓返 -口-''

跟住睇完書 開電腦玩...
同人msn 畫公仔 wif 老人家-3-"
我地好似畫得好開心咁
其實我都係唔覺意hi親個制...玩左成晚 xd

今日6點訓 為左睇op comic -__-" [宅爆]
之後10點又係對腳整醒我 凍到我訓唔返
唯有賴係張床到啦 ...
睇完真情出街還書 ...
同媽媽又3點半行到6點先返屋企...

晏晝食得太飽 今晚食左炒蛋當晚餐...

家下d精神好似借左比人咁 冇咁1半...
又凍又頭痛又唔訓得- - 訓左今晚又眼光光...

好誇張
1件長袖衫 1件晨褸 1件被肩 1件羽絨 1對手套
1條長褲 被多件晨褸係下半身 仲有腳套...

8樣野? 但我都係凍 點算 d風係個窗到吹入黎 個窗又閂唔到 囧- -"
幾時潺左咁多 囧囧囧

凍騰騰到好似jelly咁震震貢 orz


原來屋企 10度都冇...
不過我中2 振振下 幾開心
隻貓比我著左衫仔xd

沒有留言:

發佈留言