2010年2月18日星期四

原來我琴日唔記得打我係市中心見到有個人著住粉紅色lolita同街行...
撞到兩三次 撞到去搭輕鐵 tm 真係細 ...
等我18歲生日又著住周街行先- -" 不過我要著黑色/紅色囉... 記住提我...
你地送件lolita 裝比我都唔錯@@ 唔洗諗 送得1定著!!!
然後上車個時撞到john lo -0-" 點解唔撞到d我想撞既人呢?
又搭新鐵 同親媽媽搭都係新鐵 今次係第3次- -"

今日冇乜野講 都係宅係屋企度溫下書做功課咁啦-__-"


p.s 今天乃黑人陳建州向交往十年的女朋友范范求婚的日子...
恭喜哂 o me de tou go za i ma su~ 甜甜蜜蜜啦
人生 有幾多個十年 你話啦~

黑白配
詞曲:范瑋琪

太陽曬的我 眼睛睜不開
你的好脾氣 讓我心情壞不起來
下雨下的我 眼神發呆
你的道歉 聽著聽著我都快要笑出來

誰說不能黑白配
世界上沒有什麼事 能夠如此的絕對
曾經有人這樣唱過
白天它不懂夜的黑 你卻懂得我的美

有時候我會 感覺非常累
有時候也會 不自覺把你拖累
你有時會說 我們不配
只要能依偎 真的真的我什麼都無所謂

鋼琴也是黑白鍵
一樣能彈出我對你 只有滿滿的感謝
也許黑永遠不明白
在這個彩色的世界 有你我才會存在

沒有留言:

發佈留言