2010年2月1日星期一

我打左琴日篇xg 了- -"
其實你知唔知有得校時間架...
唔洗成日專登hold 既有時-____-"

聽講今日會有黑執事睇.......
朝早開電腦 睇到官網已經有點兒不安...
跟住么睇下吧貼有消息 證實左我既不安- -
黑執事 7月先會播 有兩個新聲優加入 水樹奈奈同櫻井孝宏...
新角色 新主人同新執事 (金髮)
我唔知謝爾同賽巴斯欽會唔會消失於第二季-__-"
如果係咁既話 我冇左追既動力-3-"
我仲不安緊呀 - -"

31/1係1個第二季既發佈會...
同好似有dvd出 その執事、狂騒 ~赤いヴァレンタイン~- -"

最後 希望 第二季 唔會令我不安 咁做 會令好多人擺睇的說-___-

沒有留言:

發佈留言