2010年1月30日星期六

琴日 好無奈...
打直個口講理由既-___-"
算啦 我都有責任 應該前1日打比你地確定下既...
人人放我 我放人人啦 唉...

今日係咁訓都好攰...

6點先訓 其實我係好眼訓 但又唔想訓w0r- -"
到6點訓啦 半訓半醒既我 ...
隻貓又係度嘈嘈貢 之後啊媽更年期發作咁鬧鬧鬧 佢個朋友...
再之後又有人上黎油鐵閘w0r- -
操半咸淡廣東話既中年婦人 1路鰲人地道鐵閘1路嗌 [油鐵閘呀油鐵閘呀]
我就1直聽到佢講[郵局郵局]咁- -"
真係訓緊比佢既喊聲嚇到彈左起身-___-v
佢話要我地掃掃道鐵閘先油...
我啊媽又燥底喇w0r- -爆哂粗咁話唔油...
我唯有係張床大嗌話唔油啦@@ 我屋企好細即...
好嘈好難聞- -"
搞左1陣 食左d野 又訓過 訓左陣隻貓見我啊媽出街又嘈嘈貢...
訓到45點先醒 食左d野 開電腦玩下囉...
好悶 1陣沖完涼去溫書 ...


點解放假 想靜靜地休息下都好似係件奢侈既事?


我確實說 我這樣說 我不在乎結果
我對你說 我有把握 成功例子好多
人們虛假又造作 總愛得不溫不火
我們用真心就不會有差錯
我沒想過我會難過 你竟然離開我

愛沿著 拋物線
離幸福 總降落得差一點
流著血 心跳卻不曾被心痛消滅
真真切切

青春的 拋物線
把未來 始於相遇的地點
至高後才了解
世上月圓月缺只是錯覺

我好想說 我只想說 我不要這後果
可是你說 相對來說 走開是種解脫
當初親密的動作 變成當下的閃躲
感情的過程出了什麼差錯
我沒想過我會難過 你終於離開我

至高後才了解 世上月圓月缺只是錯覺

沒有留言:

發佈留言