2009年12月18日星期五



今天依然寒冷...

放工和媽媽high tea ...
回家看完melody 大結局 正!
就去舅父家拿耳筒 我的鴨仔耳筒要退役- -"
不過舅父有買一個給我 和3粒出奇蛋

就去上堂喇...
跟住bbq 就取消左

我想bbq 好耐-__-"
點解兩次 兩次都要咁 ?
我 都係想燒下腸仔雞翼仔咁即- -
我8月之後冇燒過= ="
真係yy~.~ 唔通連個燒烤爐都唔中2我?!
好彩我冇乜期待即...

d人好有錢 話要部ipod touch 無幾耐就有喇~.~
我就督到你部野冇得touch@@
我又要ipod touch!!!


透明人

你只說愛久會疲倦會改變
就轉開雙眼要冷卻要離別
忽略  我的感覺
忽略 這幾年

掏心的情感被扯斷被踩碎
傳簡訊但你沒表情沒有回
隔絕 我的想念
隔絕 像求救那行淚

透明人 痛得 撕裂
透明人 痛成 殘缺
透明人 再痛 你看不見
像個影子 僕在大街前
被誰的鞋 踏成雪

要吶喊什麼樣的歌 才能勉強撐另一夜
忘記我幾天沒有睡
疲憊 崩潰 像靈魂腐壞 的人類

透明人 痛得 撕裂
透明人 痛成 殘缺
透明人 再痛 你看不見

像片落葉 要飛吻告別
但風一吹 飄得太 遠

沒有留言:

發佈留言