2010年4月23日星期五

自嘲

自我嘲笑;自 我解嘲。


宋 陸遊 《自嘲解嘲》詩:世變真難料,吾癡只自嘲。

明 何景明 《昔遊篇》金門上書久不報,雲閣題詩空自嘲。


得閒自我解嘲作篇嘲嘲文...

比大家睇下我篇登不上大雅之堂的文章是多麼 的獻醜...

老毛病又發作 等我睇多d 笑林廣記 先啦下...


只能說我認了 鬼叫上年考得唔好咩...

考好d就同人地相親相 愛同一班 (膠)

今年就係合格都多謝你喇 溫乜鳩都假 ...

中史點算呀 \口/ 好驚...

跨題目跨到亂籠我就即刻去拜孔子個萬世師表...

多謝你呀 教到我咁蠢呀 ...



btw 我會努力- -

屢敗屢戰 鍥而不捨 ...


-up返張陳年舊相 平衡下先


一把長髮甜美的笑 容 圓亮的水眸 無辜的眼神

一切只是相片經 過ps的假像- -

沒有留言:

發佈留言