2010年2月13日星期六

今日同美美睇戲...
今次到我等你...
72家租客 ... 都唔算爛既...
睇完同清姐匆匆一瞥就去赤丸食烏冬...
食完行多陣就返屋企...

多謝你盒巧克力
士多啤啤囉咩料
我媽媽話 好似食jelly咁 -3-"
味道方面 幾好啦 多謝你 啜死你

唯獨你是不可取替

如果今天將失去眼前的一切 剩低清風兩袖也不計
唯獨妳一個是不可給取替 是我生命裡的一切 Wooh
如早知今生跟妳有幸可相愛 在當初應更努力為未來
其實我知道是可一不可再 下半生准我留住妳一直相愛

曾聽說有許多戀愛 沒有結果卻剩傷心者感慨
令我都刻意避開 是我不敢相信真愛
但你不惜真心真意對待 竟令我再感到意外
讓我獻出同樣被愛 全面喝采

其實我知道是可一不可再 下半生准我留住你一直相愛

我聽到既 係呢隻 定係我聽錯?
呢d冧歌真係唔岩我 - -"

沒有留言:

發佈留言