2010年1月1日星期五

新一年喇喂@_@"
琴晚倒數個時沖緊涼 orz
怪唔得沖緊個時好似有人嗌咁-,-''

20100101 幾型-v-"

新一年願意心想事成 多謝...
比我醒醒定定考好個會考 唔好比我咁頹咁懶散- -"

新既1年又提示我又單身左1年- -"
都好多個十年 人生 有幾多個十年?

單身萬歲!!!
我 是不是練了一身好武功 : 愛情絕緣功
儘管我多再意 但還是一切隨緣
希望今年有段好姻緣
(遠眺~)


頂頂頂 hktb 裝唔到 唔係睇下叱吒強 - -"

既然新1年 放張正相@@
******************************
如果看著我不妨濛一點
完全望表面 或是未完善
容顏若 可隨年華磨損



-無賴 詞曲 許哲珮

眼鏡歪了 身體臟了 學不會快樂
頭殼壞了 嘴巴破了 沒用了
而愛到瘋狂 誰來拯救 我快要瞎了
燙傷心臟 用力呼喊 沒有人

我要離開 卻又離不開 你在搗蛋
你快走開 不要一再試探 我不乖 你這個無賴

愛熄滅了 就熄滅了 保留點自尊
世界亂了 末日來了 不值得
而還剩什麼 蛛絲馬跡 擁有過快樂
怎麼選擇 殘破記憶 誰曉得

我想放開 卻又放不開 你無賴
你快走開 不要一再審判 我的未來
我要離開 卻又離不開 你這無賴
你快走開 不要一直回來
我沒什麼 值得你期待

我沒什麼 值得你期待
我渺小的 無關的未來

沒有留言:

發佈留言