2009年12月25日星期五


We wish you a Merry Christmas;
We wish you a Merry Christmas;

We wish you a Merry Christmas and a Happy New Year.

好野 1年1度聖誕節 開始左又結束左 -V-"

話說今日去同班女人仔唱K仔 ...

最衰都係王FK 唔係你!!我就可以~
不過佢都冇去到 好似@@...
好 我係重色輕友不過唔夠你呀 王FK!!!

雪兒fan 又破左自己紀錄 遲左38min 真係好鬼威呀你~

所以遲左出mk 搭車個陣鯨魚先黎寫卡- -"
好朋友到你ah...
魷魚又要去食野 ... 遲左起身嘛...
好心你改下啦 抵你冇朋友架真係!

佢地拮魚蛋 我就食大腸...

不知幾好食呀 你地1個二個唔識野...

不過以前大份d又鬆脆d~

話我食__ 係呀 我食__你識著d食__既朋友呀~.~

好彩我book左兩點3 都遲- -"

去到neway 去緊219個時聽到d人好似玩咁鬼屋咁 = ="好玩到咁呀?!
入到去 正野 郵輪仔唱k...
個電腦同張沙發唔岩既- -坐好定唔坐好?

美子玩唔到cafe 我玩到~.~

咁又癲下唱下咁 好快就食野...

食下唱下咁... 食完就交換X'mas 卡 美子好7- -

學人寄 真係死蠢-___- 即係我真係唔想咁話你架...
完左唱K 就去拍貼... 乜咁快既喂?

王FK 就飛奔TM 會情郎呀你 ?

就係MK兜左陣 有咩你唔想要呀魷魚- -"

佢兩隻野 係咁要飲野 又唔想飲台式飲品...

走左去OK 買粒粒青提蘆薈- -"

之去就散水...



我竟然冇影到D卡- -難得我畫到個COVER 咁型- -"
我同魷魚都見到67X 你係咪有少少失敗呢鯨魚- -"

沒有留言:

發佈留言