2009年12月16日星期三

人地就lonely christmas
我就loney everyday- -


等多幾年人老珠黃然後比有錢英俊富豪一見鍾情閃電結婚生子幸福美滿一生 ...
-完-

咁我又唔怕等呀真係 -__-"
戲都唔會咁做啦 發夢都冇得發...

算 我唯有繼續摺埋即 ...
唔驚 唔摺都摺左咁多年...

好野 繼續單身 ...
單身貴族 y0*


我永遠愛你但我未能 投降 讓步 答允
我永遠愛你但這一對好勝的心 永遠無法制止
相爭 叫愛情太傷感
很多東西 那價值難被愛人 徹底軟禁

我永遠愛你但我未能 投降 讓步 答允
我永遠愛你亦不可以 放棄思想 去贊同你見
胸襟 試過無數犧牲
很少糾紛有勝負能讓我們 有雙冠軍

沒有留言:

發佈留言